Scouting Brigitta wint de RSW 2018

Scouting Brigitta wint de RSW 2018

Na een spannend weekend op het Naaldenveld in Bentveld hebben de Wolven van Scouting Brigitta de prachtige trofee gewonnen. De mannen en dames van de patrouille uit Haarlem waren koning-keizer-admiraal en mogen, terecht, onze regio verdedigen op de LSW.
Tweede zijn de Camerons Duinzwervers geworden. Zij hadden de patrouille keuken en tent totaal veranderd tot een ruimteschip met een garderobe van laserzwaarden. Naast de tweede prijs mochten zij de nieuwe Themaprijs naar huis meenemen.

De themaprijs is in het leven geroepen om de creativiteit te belonen die de patrouilles het hele weekend kunnen laten zien. Wil je deze prijs volgend jaar winnen? Wees dan creatief en zorg dat het thema goed te zien is in de keuken, tent en het terrein. Daarnaast kan je punten pakken voor de themapresentatie en het logboek.

De aanmoedigingsprijs is gewonnen door Scouting Bos en Duin. Deze jonge patrouille heeft door goed te luisteren en goed te reageren een goed kamp neergezet. Met deze informatie verwachten wij dat er op de volgende editie een goed resultaat neergezet kan worden.