Gebruik persoonsgegevens

Wij nemen de bescherming van persoonsgegevens serieus en voldoen volledig aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG).

Via het bestuur van de regio Haarlem, of direct uit groepen buiten de regio, ontvangen wij een CSV bestand, een selectie 1216 vanuit SOL. Hierin staan de namen, geboortedatums, groepsnummer en lidnummers van de leden. Wij gebruiken deze velden voor ons inschrijfsysteem die een controle doet op leeftijd voor de gekozen categorie.

Deze gegevens ontvangen wij 2 maanden van te voren (begin september) en verwijderen wij weer na afloop van de Splash (medio november).

We staan altijd klaar om eventuele vragen of zorgen met betrekking tot gegevensbescherming te beantwoorden via splash@scoutinghaarlem.nl