Inschrijvingen

Anders dan voorgaande jaren gaan wij nu gebruik maken van SOL als inschrijfsysteem. Hierdoor hoeven wij geen export meer te krijgen van gegevens om in ons oude inschrijfsysteem te zetten. Dit is een proef en na de Splash gaan wij dit evalueren of dit goed en voldoende werkt.

Groot voordeel is dat er nu ingeschreven kan worden door meerdere personen van jou groep!

Er zijn 7 inschrijfformulieren. 1 voor elke leeftijdscategorie. Voor de Sprint hoef je alleen tijdens de Splash bij de Wedstrijdleiding een naam door te geven. Wij verwachten van iedere groep 1 deelnemer hiervoor 🙂

Hier naast vindt je de 7 links naar de inschrijfformulieren. Mocht er iets niet duidelijk zijn dan kan je ons mailen op splash@scoutinghaarlem.nl