Stella Maris – St. Willibrordus wint RSWifi 2021

Stella Maris – St. Willibrordus wint RSWifi 2021

Het moest een spannend weekend worden op het Naaldenveld, maar helaas heeft Corona roet in het eten gegooit. In het diep geheim heeft de organisatie de online versie RSWifi opgezet, met een volledige online opzet. Gratis voor alle groepen uit de regio. Scouting Stella Maris – St. Willibrordus uit Zandvoort heeft na een middag vol met RSW-opdrachten de prachtige trofee gewonnen. De tweede prijs ging naar de dames van de Bos en Duin uit Bloemendaal.

De opdrachten varieerde van pionieren, tent op zetten, vuur stoken, een online hike tot aan koken. Alle scoutinggebieden werden aangetikt in de veiligheid van het eigen clubhuis. De jury stond erbij en keer ernaar. Wel op afstand, want er werd via foto’s gejureerd.

Helaas werd de themaprijs en de aanmoedingsprijs niet uitgereikt dit jaar.