RSW 2020 afgelast

RSW 2020 afgelast

Beste Leiding van deelnemende groepen,

Vorige week hebben we jullie geïnformeerd over ons voornemen om de RSW voor Haarlem te verplaatsen naar het weekend van 9/10 mei. Helaas zijn wij vandaag weer ingehaald door de werkelijkheid. Middels een landelijk schrijven heeft Scouting Nederland een advies uitgebracht om alle evenementen t/m 31 mei te annuleren. Dit houdt onder andere in dat ook de LSW 2020 is afgelast.

Omdat wij ons als organisatie conformeren aan Scouting Nederland hebben wij met het kernteam besloten om de RSW 2020 in huidige vorm voor nu af te gelasten. Deze zal dus niet plaatsvinden in het weekend van 9/10 mei.

Wij vinden het als organisatie erg jammer dat de RSW (in deze vorm) niet door kan gaan en gaan bezig om iets anders te bedenken zodat we de scouts van de regio dit jaar wel een leuk weekend kunnen aanbieden. In welke vorm dit is en wat dit in gaat houden is voor ons ook nog een vraag, maar we willen zeker iets voor jullie organiseren. Hierover volgt meer info als de Corona storm wat is overgewaaid of weer wat is gaan liggen. We houden jullie op de hoogte!

Mochten er vragen zijn dan kunnen jullie ons altijd bereiken via het bekende mailadres: rsw<a>scoutinghaarlem.nl

Met vriendelijke groet,

Ivo Boshuizen & Raymond Smit