Postenspel

Naaldenveld - 94ste editie

Het postenspel op zondag bestaat uit meerdere thematische opdrachten, binnen de diverse activiteitengebieden van de scouts. Hier komt de dynamiek van de ploeg goed tot uiting: het ene ploeglid brengt kracht of uithoudingsvermogen, het andere ploeglid is juist goed in navigeren of expressie. Elke post heeft uiteraard ook een vleugje Sport & Spel, en twee van de belangrijkste succesfactoren zijn dan ook plezier en samenwerking!

Probeer elke post zo goed mogelijk te doen, maar let ook op de tijd: soms is het verstandiger door te gaan naar de volgende post, omdat je anders in tijdsnood komt. Eventueel uitleg bonussysteem?

Elke post zal bemand worden door juryleden van minimaal 2 verschillende groepen, zodat de uitslag zo objectief mogelijk wordt samengesteld.